Strategi i vindervirksomheder
Hør uddrag

Strategi i vindervirksomheder

Jørgen Lægaard, Mikael Vest

Jyllands-Postens Forlag
Den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®. Bestselleren foreligger her i en stærkt revideret 8. udgave med bl.a. nye cases.

Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens:

  • Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet
  • Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for
  • Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.
Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 700 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.

Læs mere
Vælg udgave:
 e-bog (epub)
 lydbog (download)
 p-bog (indbundet)
Belastning...
Link to Saxo
DKK 700.00
Sprog: Dansk
Sideantal: 656
ISBN: 9788740079692
Format: 170x245
Udk. 14. November 2023
8. udgave, 1. oplag
Indbinding: Indbundet
Indholdsgrafiker: Henriette Wiberg Danielsen
Forlag: Jyllands-Postens Forlag