Sæt prisen rigtigt
Hør uddrag

Sæt prisen rigtigt

Hermann Simon, Nicolai Broby Eckert, Søren Leth

Politikens Forlag
Hvordan prissætter man som virksomhed en vare eller ydelse, så man tjener mest muligt?



Det giver denne bog svaret på. Den dokumenterer, at de virksomheder, der sætter sig ind i prissætningens psykologi og derefter lægger den rigtige prisstrategi, kan få en slagkraftig konkurrencefordel og opnå et markant højere overskud.



Bogens forfattere, Hermann Simon, Nicolai Broby Eckert og Søren Leth fra det førende pris- og markedsføringskonsulentfirma, Simon-Kucher & Partners, beskriver, hvordan man finder en vares værdi, og hvordan man prissætter på baggrund af denne viden – i stedet for at tage udgangspunkt i virksomhedens omkostninger. De giver også svaret på, hvorfor kunderne nogle gange bliver forargede over en pris, mens de andre gange knapt nok bemærker den.



Med eksempler fra danske og internationale virksomheder viser forfatterne på en lettilgængelig måde, hvordan man med en gennemtænkt prisstrategi og adfærdsvidenskabelig indsigt kan nå kunderne mere effektivt – både digitalt og fysisk – og frem for alt få bundlinjen til at vokse.


Læs mere
Vælg udgave:
 e-bog (epub)
 lydbog (download)
 p-bog (hæftet)
Belastning...
Link to Saxo
DKK 199
Sprog: Dansk
ISBN: 9788740062250
Format: ePub
E-bog Udk. 07. October 2020
Beskyttelse: Digital vandmærkning
Forlag: Politikens Forlag
Anmeldelser og omtale
Bogsyn.dk
Bogen er spændende læsning.
Bogsyn.dk
Bogen er spændende læsning… Interessant at blive klog på vore egne forbrugsmønstre.
Lektørudtalelse
Indsigtsfuld bog, der trods emnets kompleksitet, er skrevet i et sprog alle forstår.
 
 
 
 
-  Jyllands-Posten, Ulla Bechsgaard
I den grad værd at læse; særdeles relevant for alle, der sælger produkter, hvad enten det er i detailhandlen, byggebranchen eller en hvilken som helst anden branche … emnerne behandles kyndigt og indsigtsfuldt.
Downloads